Poškozený výrobek

Poškozený výrobek při doručení

Jako první určitě doporučujeme zkontrolovat vnější obal zásilky a v případě, že je poškozen, tak to ihned reklamovat na místě s řidičem dopravní společnosti, se kterým sepíšete „zápis o škodě“. Důležité je sepsání tohoto formuláře pro úspěšné vyřešení reklamace.

Pokud zboží rozbalíte a je poškozeno ačkoliv byl obal neporušený, informujte co nejdříve buď přepravce nebo přímo nás. Ideálně do 48 hodin, abychom Vám mohli co nejrychleji pomoci.

Nejrychlejší způsob je kontaktovat přímo reklamační oddělení dopravců:

 

  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 225 331 500 (PO - PÁ: 8 - 18 hodin. SO: 8 - 16 hodin), nebo na e-mail reklamace@ppl.cz
  • GLS: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 123 456 (PO - PÁ: 7 - 18 hodin), nebo na e-mail reklamace@gls-czech.com
  • Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601
 
Nebo se ozvěte nám:

 

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné