Poškozený výrobek

Poškozený výrobek při doručení

Jako první určitě doporučujeme zkontrolovat vnější obal zásilky a v případě, že je poškozen, tak to ihned reklamovat na místě s řidičem dopravní společnosti.

Pokud zboží rozbalíte a je poškozeno ačkoliv byl obal neporušený, informujte co nejdříve buď přepravce nebo přímo nás. Ideálně do 48 hodin, abychom Vám mohli co nejrychleji pomoci.

Nejrychlejší způsob je kontaktovat přímo reklamační oddělení dopravců:

 

  • PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 225 331 500 (PO - PÁ: 8 - 18 hodin. SO: 8 - 16 hodin), nebo na e-mail reklamace@ppl.cz
  • Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 267 101 601
 
Nebo se ozvěte nám:

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Více informací zde.